This time, this place
此時 此地
Misused, mistakes
誤用 過錯
Too long, too late
太久 太遲
Who was I to make you wait
我怎能讓你這樣等待

Just one chance, just one breath
只要再一次機會 只要再一次呼吸
Just in case there's just one left
以免 只剩下其中一人
Cuz you know
因為你懂
You know, you know
你懂 你懂

That I love you
我愛你
I've loved you all along
我一直都愛著你
And I miss (forgive) you
我想念(原諒)你
Been (For being) far away for far too long
離開這麼遠 這麼久

I keep dreaming
我一直夢想著
You'll be with me and you'll never go
你會與我在一起 永遠不會離開
Stop breathing if I don't see you anymore
若無法再見到你 我無法呼吸

On my knees, I'll ask
跪下 我求
Last chance for one last dance
跳最後一支舞的最後一次機會
Cuz with you, I'd withstand
因為與你在一起 我會抵抗
All of hell to hold your hand
所有的風暴 只為了牽你的手

I'd give it all, I'd give for us
為了我們 我會拋棄所有
Give anything but I won't give up
拋棄所有 但我不會放棄
Cuz you know,
因為你懂
You know, you know
你懂 你懂

So far away, so far away
如此遙遠 如此遙遠
Been far away for far too long
離開這麼遠 這麼久
But you know
但你懂
You know, you know
你懂 你懂

I wanted, I wanted you to stay
我要 我要你說
Cuz I needed, I need to hear you say
因為我需要 我需要聽見你說

(So) keep breathing
(所以) 繼續呼吸
Cuz I'm not leaving you any more
因為我不會再離開你
Believe it
相信吧
Hold on to me and never let me go
緊握著我 別讓我走
arrow
arrow
    全站熱搜

    sunnyasue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()